2011/12/27

Pierś z kurczaka w szynce

Zobaczyłam podobny przepis w książce Jamiego, ale tam był dodany parmezan którego nie miałam. pominęłam ten składnik. Ogólnie pierś z kurczaka bardzo smaczna, słonawa dzięki szynce, miękka i soczysta w środku. Do całości dania przygotowałam kuskus według przepisu Nigelli, całkiem nieźle wszystko razem się skomponowało, a przygotowanie obiadu zajęło mi około 30min.



Dla 2 osób

Potrzebujemy:
2 filety z kurczaka
tymianek
S&P
8 plasterków szynki parmeńskiej
200g kuskusu
250ml wrzącej wody
1/2 małej czerwonej cebuli
200g pomidorków koktajlowych
1 łyżka soku z cytryny
1łyżeczka oliwy z oliwek

Filety z kurczaka posypujemy pieprzem i tymiankiem. Każdy z filetów obwijamy szynką. Smażymy na gorącej patelni, kładąc w pierwszej kolejności tą stroną do dołu gdzie są łączenia szynki. Smażymy aż szynka będzie chrupiąca.
Kuskus zalewamy wrzątkiem i przykrywamy na 5 min. po tym czasie mieszamy widelcem aby był sypki. Dodajemy poszatkowaną cebulę i na pół przekrojone pomidorki. Dodajemy sól i pieprz do smaku, a także oliwę z oliwek i sok z cytryny.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz