2013/04/10

Druga szansa, a raczej zacznijmy od nowa z większym zapałem

Długo mnie tu nie było, zbyt długo...Jednak jak się nie robi tego co się lubi, to ciężko jest znaleźć sobie miejsce. Postanowiłam  wrócić do tego co lubię i zacząć od nowa, dając sobie drugą szansę. Bo dlaczego mam rezygnować z czegoś co sprawiało mi przyjemność, tylko dla tego, że komuś to się nie podobało, nie doceniał, nie rozumiał, nie szanował... STOP :)
Mój styl życia "trochę" uległ zmianie, moje podejście do życia codziennego też się zmieniło to i blog musi nabrać trochę zmian, tak jak ja.
Chciałabym proponować jedzonko proste i szybkie w przygotowaniu, lekkie, pachnące, kolorowe i tryskające energią, hmm a raczej to my po nim powinniśmy mieć energie i chęć działania. Idzie wiosna, lato będzie moc świeżych owoców i warzyw, więc będzie pole do popisu.
Dania będą przygotowywane w większości dla 1 osoby dlatego składniki będą podawane w małych ilościach.
Królować będą przekąski, sałatki, kolorowe kanapki!!!
No to zaczynamy...

Ps. Pierwsze tulipany w domu, idzie wiosna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz